درباره ما
۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۴۰۰-۰۹-۰۲ ۱۴:۴۰درباره ما
همه چیز درباره تشریفات مدرن پارس
زندگی را با تشریفات، کامل تر کنید
شرکت تشریفات مدرن پارس، از سال ۱۳۹۳ به عنوان یک شرکت در زمینه برگزاری انواع رویدادها، و کلیه خدمات مرتبط با آن، چه داخلی و خارجی و چه خصوصی و دولتی تاسییس گردید.
این شرکت علاوه بر فعالیتهای نامبرده، در تهیه، توزیع و بسته بندی انواع پذیرایی، از جمله، غذاهای ایرانی و فرنگی، سرد و گرم، دسرها، نوشیدنی ها، سنتی و مدرن و هر آنچه زیر مجموعه پذیرایی و خوراکی می گردد، فعالیت دارد.
دلیل تاسیس اصلی شرکت در آن سال، امکان پذیر نبودن بستن قراردادهایی بود که دیگر با موسسه هندسه فرهنگ، که آن را در سال ۱۳۷۹، تاسیس کرده بودیم، نبود،
زیرا بسیاری از فعالیتها و رویداد ها و بستن قراردادهای آنها، با موسسه ای فرهنگی، امکان پذیر نبود و باید، شرکتی می بود تا قراردادها منتقد گردد.
از سال ۱۳۷۹ تا کنون که تقریبا همین تیم تشریفات مدرن پارس، با هم تصمیم به تأسیس موسسه فرهنگی هندسه فرهنگ گرفتند، بالغ بر ۱۰۰ رویداد، در حوزه های فرهنگی و هنری و رشته های تخصصی، کارگاه ها و دوره های آموزشی، چه داخلی و چه بین المللی
، تولید فیلم کوتاه، نشر بولتن و کتاب، تولید اقلام فرهنگی و تبلیغاتی، ساخت تیزر، تعریف کاربری و معماری داخلی بناهای تاریخی و دفاتر خصوصی و بسیار فعالیتهای دیگر، با همکاری ارگانهای دولتی، نیمه دولتی و خصوصی، انجام پذیرفت.
در حقیقت شرکت تشریفات مدرن پارس، همان موسسه هندسه فرهنگ است ولی در قالب یک شرکت تجاری و تا این لحظه، هیچ وقت در زمینه فعالیت از هم جدا نبوده اند.
شرکت تشریفات مدرن پارس، با در نظر گرفتن این مطلب، که تغییر در رفتار و گفتار افراد و همچنین ارتباطات موثر در اجتماع پیرامونی خود، چه در محیط کاری و چه در جامعه و خانواده، که در سال ۲۰۲۰، شعار یونسکو برای فهم و سطح سواد و شناخت افراد معرفی شده و دیگر مدارک تحصیلی معیار قرار نگرفته است، تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء این امر مهم برداشته است.
بر همین اساس، با استفاده از نظریات علمی مهم در دنیا، مقالات بروز و بهرهگیری از معلمهای تراز اول در حوزه های مختلف،از جمله، چگونگی برگزاری انواع رویدادها، مدیریت و رهبری، رفتارشناسی، استایلینگ یا سبک شناسی فردی، فن بیان، هنر سخنرانی، آداب معاشرت، ارتباطات غیر کلامی، زبان بدن، ارتباطات موثر، آداب مذاکره در زمینه های، تجاری، اداری و مصاحبهای، آداب شرکت در مناسبات، آداب شرکت در کنفرانس های خبری، آداب تشریفات بینالملل و روابط دیپلماتیک، آشنایی با فرهنگ ایرانی، ارتباط رفتاری دیروز با امروز، جامعه شناسی فرهنگی، هنری و تاریخی ایران، آشنایی با یادگیری امکانات ارتباطی جدید و تکنولوژیهای بروز، چگونگی حضور در بسترهای مجازی، مانند، اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، لینکدین، آپارات و… این وظیفه را در قبال جامعه خود بدوش کشیده و در حد توان خود، به بالابردن سطح سواد افراد به عنوان یک جامعه واحد، می کوشد.
زیرا اعتقاد ما بر این است، برای داشتن جامعه ای برتر و رو به رشد، تک تک اعضای آن جامعه را باید در تمام زمینه ها ارتقاء داد تا کل جامعه از آن بهرهمند شوند.